fredag 4 januari 2008


Så här blev fyrverkerierna i år. Tyvärr hade jag inget stativ så det var svårt att få bra kort och det är också problem med autofokusen på min kamera. Man kan bli lite långsam med ett stativ och inte riktigt hänga med men det är ändå bättre än att ta på fri hand. För att få med hela fyrverkeriet så använde jag en slutartid på 1/2 s och det var ganska svårt att hålla still. Det är också väldigt fint att ha med något på marken t.ex. ett hus och behöver man vekligen ett stativ. Det här är fyra av de bästa bilderna och jag tycker ändå att de blev ganska bra men till nästa år (i år) ska jag försöka skaffa ett stativ :)
Nyårstiden är slut nu, tycker jag, (även om jag just har lagt upp en bild på fyrverkerier) och därför har jag bytt sidhuvud!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar