fredag 25 januari 2008

Nu har jag photoshop cs3! Det här fotot är från Tallinn och svartvit-konvreteringen har jag gjort i Camera raw 4 som hör ihop med cs3. Det var ett tag sen som cs3 kom och därför skulle jag känna mig väldigt mycket efter om jag började skriva om alla "nyheterna". Jag tänker ändå skriva något om de nya funktionerna som jag gillar men ni behöver inte ta det som färska nyheter precis :).

Det är inte ofta som man får med 6 här-går-man-skyltar på en enda bild. Det är mitt rekord och någon klonstämpel har inte varit i närheten av den här bilden. (Den bilden här nedanför är endast en förstoring av skyltarna längst ner på gatan.)

En annan sak som jag bara måste nämna är att Canon har kommit med en ny liten systemkamera. EOS 450D som den heter, kan du läsa mer om här. Jag får lite ha-begär :)


0 kommentarer:

Skicka en kommentar