torsdag 29 maj 2008

skalbagge
fiskmåsar
Jag ska fara till Stockholm imorrn över helgen och så jag kommer inte kunna lägga upp några bilder på ett tag. Därför la jag upp två bilder idag :P
Den övre bilden blev jag riktigt nöjd med och jag tycker att skalbaggen ser riktigt elak och lite lömsk ut. Den är förstås tagen med mitt macroobjektiv. Den andra bilden är tagen med ett tele men jag var hyfsat nära måsarna ändå. Det är därför de också ser lite arga och elaka ut. Jag vet inte varför de var så arga för jag såg inget bo eller ngt i närheten.
De arga bilderna har ingenting med mitt humör att göra även om man skulle kunna tro det :P (kanske)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Båda dessa bilder är fan i världsklass, riktigt snygga!

Puzzelmartha sa...

varför skule man kunna tro att de har med dit arga humhör att göra? eller att du skulle vara arg överhuvudtaget?

Puzzelmartha sa...

fågelbilden är verkligen helt otroligt bra

Anonym sa...

Oh fina bilder, ska bli kul att se bilder ifrån Stockholm! :)

Daniel sa...

tack för alla komentarer! :D

puzzelmatrha: Jag tänkte mest att vissa kanske uttrycker sina känslor i sina bilder men det gjorde inte jag nu i alla fall :P

Skicka en kommentar