torsdag 1 maj 2008

Länk till webbgalleri
Det här är mitt 100:e inlägg. Det är inte så jättemycket kanske men det är ändå värt att fira lite i alla fall :P
Jag har gjort ett webbgalleri här med bilder från min blogg. Det är 50 bilder, alltså typ hälften av alla. Nu vet jag inte om jag har lagt upp 100 bilder eftersom att det kanske inte har varit en bild i alla inlägg. Men det kan ju också vara flera bilder i ett inlägg så det jämnar nog ut sig. Det var inte så viktigt att det skulle vara just hälften, jag ville bara samla ihop det mesta av det bästa så att man kan titta på bilderna utan att behöva söka i bloggen och så att man kan få se de gamla bilderna också. Det här är de bilder som jag tyckte var bäst men om du saknar någon så säg gärna till. Annars är det bara att klicka på bilder eller på den här länken och börja klicka runt bland bilderna.

3 kommentarer:

Puzzelmartha sa...

vad trevligt!
du är världens bästa!

och hur skoa du kommentera detta?

Anonym sa...

stämmer ;)

Daniel sa...

hehe ja det blir svårt :)

Skicka en kommentar