söndag 7 juni 2009

En till blomma, eller före detta i alla fall

Löv i svartvitt
Jag vet inte om det spelar så stor roll egentligen men jag vill bara säga att den här bilden inte är arrangerad. Dörren stod på glänt och solen sken in på det lilla lövet. Är det en bättre bild för det?

För dig som är intresserad här jag lagt upp en före-bild. Jag tänkte att jag kunde göra det någon gång ibland. Den här bilden har jag redigerat relativt mycket. Tagit bort några ljusa störande partier, ökat kontrasten och, så klart, konverterat den till s/v.

Titta på originalet här

2 kommentarer:

a-k sa...

I det här fallet hade det inte spelat någon roll om den var arrangerad eller inte tycker jag, den är fin vilket som. Kul att se förebilden.

vexy sa...

jag tycker inte det spelar någon roll om bilden är arrangerad eller inte. fin är den i vilket fall som helst

Skicka en kommentar