tisdag 31 mars 2009

Sensorrengöring

glaskula
Idag har jag rengjort sensorn på kameran och det gick faktiskt bättre än jag hade trott. Det var väldigt mycket skit på sensorn förut och det var riktigt irriterande men vi köpte ett rengöringskitt med i små spatlar mm och nu är det mesta borta.

Det var lite läskigt och ganska pillrigt för att man skulle vara så försiktig men jag tror att jag ska köra en omgång till med den så att jag får bort en särskild prick som jag såg var kvar.

Bilden föreställer en glaskula som jag gjorde på en praktikplats jag var på i nian, och som nu hänger i mitt fönster :)

3 kommentarer:

JULIA AMANDA sa...

Owh, så snyggt! och vad massa ögongodis du har här i bloggen :)

Malin sa...

Jättesnygg bild!!

Emma sa...

Jätte snygg bild! Verkligen.

Skicka en kommentar