söndag 8 juni 2008

mars
Äntligen har jag lyckats ta en bra bild på Mars. Nä jag skojja bara men jag tycker att det blev ganska likt :P . Orginalbilden ser ni här nere och det är en bild på strandbottnen någon meter ut i vattnet. Den blev väldigt grå av det dåliga vädret och därför så tog jag in bilden i photoshop för att se vad jag kunde göra. När jag hade ökat på kontrasten ordentligt så tyckte jag att det liknade mars väldigt mycket. Så då la jag på ett sphearize-filter och sen målade jag dit en rymdig bakgrund :D


orginal

7 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat! Gillar bilden på båten i det tidigare inlägget, bra actionbild.

Anonym sa...

Asså SHIT vad duktigt du är!
Tänkte att du skulle skriva något om en planet först till jag läste texten under ^^ haha :D

Anonym sa...

SJUKT SNYGGT!

Anonym sa...

Tackar, färgerna på ekorrbilden är lite förstärkta så därför barren är så gröna.

Anonym sa...

Snyggt gjort, det är väl precis detta man kallar kreativitet? :)

Benny Ottosson sa...

Tufft!

Anonym sa...

Sjukt cool bild vet du! :D

Skicka en kommentar