söndag 18 november 2007


Till den här bilden använde jag en slutartid på 2,5s och väldigt liten bländare. I slutet råkade jag skaka kameran men jag tycket att det blev riktigt bra, särskilt eftersom att bilden i övrigt blev ganska skarp. Jag hade inget stativ så jag ställde kameran på räcket. Jag var ute och fotade nästan mitt på dagen och därför blev bilden ganska ljus. Jag har mörkat ner den lite och lagt på brus för att få lite kvällskänsla. Tycker ni att det hade varit bättre om jag inte hade lagt på något brus?
Nu har jag bytt till en mönstrad bakgrund och fixat så att jag kan byta bakgrund ganska lätt. Det var lite krångligt med skuggorna på kanterna den här gången också för de låg i bakgrunden men nu ligger de ovanpå. Jag har tagit bakgrunden från en annan bloggmall.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar